TILAUSEHDOT
YLEISTÄ
MILO ry, 3274319-1, Turpaantie 63 A 46710 Kouvola
Myy tuotteita yrityksille ja täysi-ikäisille yksityishenkilöille EU-alueelle. Nämä toimitusehdot soveltuvat tuotteiden tilaamiseen verkkokaupassamme sekä vastaaviin toimituksiin.
Nämä toimitusehtomme ovat voimassa 9.2.2024 alkaen. Voimme muuttaa toimitusehtoja yksipuolisesti aika ajoin, joten tutustuthan toimitusehtoihimme joka kerta etukäteen, kun tilaat tuotteita verkkokaupastamme.
TUOTTEET JA TUOTEHINNAT
Verkkokaupan tuotteiden ominaisuudet ja hinnat on esitetty kunkin tuotteen tuote-esittelyn yhteydessä. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin, joten tarkastathan ko. hinnat ostoskorista ennen kuin hyväksyt tilauksen. Tuotteiden hinnat sisältävät veron, joka ilmenee ostoskorissa ja tilausvahvistuksessa.
TOIMITUSKULUT
Tilauksesta mahdollisesti veloitettavat toimituskulut riippuvat itse tuotteesta (esim. paino, pakkaus) ja valitusta toimitustavasta ja ne lisätään automaattisesti tilauksen loppusummaan. Näet tilauksestasi veloitettavat toimituskulut (jos toimituskuluja veloitetaan) ostoskoristasi ennen kuin hyväksyt tilauksen.
TILAAMINEN JA SOPIMUS
Voit tilata tuotteita verkkokauppamme kotisivuilla siirtämällä niitä ostoskoriin ja vahvistamalla tilauksen ja maksamalla ostoskorin sisällön maksupalvelussa. Tilatessasi verkkokaupastamme sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihimme. Ymmärrät, että hyväksymäsi ja vahvistamamme tilauksesi on, paitsi siltä osin mitä myöhemmin mainitaan peruttamisoikeudesta, sitova ja synnyttää näiden toimitusehtojen kanssa sopimuksen välillemme.
MAKSAMINEN JA MAKSUTAVAT
Voit maksaa tilauksesi verkkokaupassa kuvatuilla ja ostoskorissa valittavissa olevilla maksutavoilla.
MAKSUPALVELUTARJOAJA
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
paytrail.com/kuluttaja/tietoa-maksamisesta
TILAUS- JA MAKSUVAHVISTUS
Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus, joten annathan sähköpostiosoitteesi kun teet tilauksen. Tilausvahvistuksessa vahvistetaan myös käytetty maksutapa.
Jos emme jostain odottamattomasta syystä voi vahvistaa tilaustasi ilmoitamme siitä sähköpostiisi mahdollisimman pian.
MAKSUOHJEET
Lisää haluamasi tuotteet ostoskoriin. Tämän jälkeen siirry ostoskoriin maksamaan ja anna maksutietosi. Kun olet maksanut tuotteesi, saat tilausvahvistuksen, jossa on linkki, jonka kautta pääset ilmoittamaan joukkueesi tiedot. TIEDOT OVAT PAKOLLISET! Jos et jostakin syystä saa tilausvahvistusta, ole yhteydessä asiakaspalveluumme.
TOIMITUSTAPA
Toimitamme tilauksesi jollakin käytössä olevalla kotisivuillamme mainitulla toimitustavalla, jonka valitset tilauksesi yhteydessä.
TOIMITUSAIKA
Yleisimmät toimitusaikamme EU -alueelle ovat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen 7 päivää. Tarkemmat ajat ilmoitetaan tuotevaihtoehtojen yhteydessä.
PERUUTUSOIKEUS JA PALAUTUSEHDOT
Kilpailu on joukkuekilpailu, joukkue vastaa varamiesten hankinnasta, myös sairas- ja loukkaantumistapauksissa. Osallistumismaksuja ei palauteta, eikä osallistumista siirretä toiseen tapahtumaan.
Ilmoittautuminen on mahdollista siirtää veloituksetta toiselle henkilölle tai joukkueelle. Mahdollinen siirto täytyy ilmoittaa tapahtumajärjestäjälle viimeistään 14.9.2024 mennessä. Tätä myöhemmistä muutoksista peritään 10€ lisämaksu.
LÄHETYKSEN TARKISTUS, VIRHE JA ONGELMATILANTEET
Tarkistathan toimituksen heti sen saatuasi. Jos tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi tai on virheellinen, ilmoitathan siitä mahdollisimman pian ja viimeistään 14 päivän kuluessa Asiakaspalveluumme, niin sovimme miten saamme virheen korjattua. Kuluttajakaupassa noudatamme virheitten osalta pakottavia kuluttajasuojalain virhevastuusäännöksiä.
ASIAKASPALVELU
Henkilökuntamme auttaa sinua tilaukseesi liittyvissä kysymyksissä. Otathan yhteyttä, joko sähköpostitse tai puhelimitse.
Sähköposti: milosports.info@gmail.com
Puhelinnumero: 040-1534327
ERIMIELISYYDET
Pyrimme sopimaan tilaustasi koskevat mahdolliset erimielisyydet ensisijaisesti sopimalla, joten otathan ensisijassa yhteyttä asiakaspalveluumme sopiaksemme asian.
Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).